Monday, December 14, 2009

blend shape field update

Μπορείτε να κατεβάσετε μία ‘εμπλουτισμένη’ εκδοχή του script δημιουργεί το πεδίο από blendShapes και attractors εδώ.

Προσέθεσα και UI οπότε τα πράγματα πρέπει να είναι απλά τώρα:
ΠΡΙΝ τρέξετε το script:
1. Όπως κάνατε μέχρι τώρα, ονομάζετε το αρχικό αντικείμενο theSeed, τους στόχους (τις παραμορφωμένες του εκδοχές δηλαδή) theTarget1, theTarget2 κτλ. Μπορείτε να έχετε έως 10 παραμορφώσεις (3-4 θα είναι αρκετές).
2. Φτιάχνετε τόσα locators όσοι και οι στόχοι. Τα ονομάζεται attractor1, attractor2 κτλ.
3. Τρέχετε το script. Θα εμφανιστεί το UI με τις παραμέτρους που πρέπει να ρυθμίσετε.
4. # of rows και # of clms για το πόσα αντικείμενα θα δημιουργηθούν σε x και y αντίστοιχα. x step και y step για την απόσταση μεταξύ του κέντρου των αντικειμένων σε x και y αντίστοιχα. To # of blendShapes ΠΡΕΠΕΙ να είναι τόσο όσα τα targets που έχετε φτιάξει.
5. Πατάτε ‘create field’
6. Πηγαίνετε στο outliner και επιλέγετε τον κάθε attractor. Στο attribute editor / extra attributes ρυθμίζεται το range. Καθορίζετε έτσι την ακτίνα ‘επιρροής’ του attractor. Το range δεν υπάρχει πριν τρέξετε το script γιατί δημιουργείται από το script.


Η κίνηση του attractor όπως και η τιμή του range μπορούν να έχουν animation. Επομένως, για το review της τρίτης πρέπει να φτιάξετε ένα animation με τους μετασχηματισμούς του πολλαπλασιασμένου component!

No comments:

Post a Comment